något som får mig gråta

JAG FATTAR INTE hur i helvete man kan tycka det här är kul?
Hur kan man ens göra illa ett oskyldigt djur?!!!
såg det på min syrras blogg, tjöt så fort jag såg bilderna, asså så jävla sjuka människor det finns, om dom skulle stå framför mig, skulle jag knäcka sönder dom på en gång, de ska få känna smärta som de behandlar djuren, & jag skulle garvat! fyfan asså.. läste att i nått land åkte dom förbi en häst på en moppe och bara skärde av benen, och släppte ner en hundvalp från en bro? hur FAN kan man? blir så jävla upprörd av sånt här, för jag älskar djur, har alltid gjort och kommer alltid göra.
___________________________________________
världens finaste djur, om nån jävel skulle röra er skulle jag sparka in näsbenet pån , JAG SVÄR

Kommentarer
Postat av: vendela

har du egen häst? :)

2011-04-02 @ 11:39:21
Postat av: sanna

men du äter kött? på slakterier har djuren haft det mycket mycket värre

2011-04-09 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0