när livet sviker är det bra att vara två. Federica Nyman, mitt allt.

va hon världens bästa häst förut. hoppa med olivia, det får mig tänka på annnat , bäst.
sen drog jag till ekholmen där folk va, träffa elin flisan julia och erika.
köpte chips o fetta oss, drog till gårn men sen drog alla så jag va med fredrika och alexandra.
hände lite saker jag inte orkar ta här..
tog bussen hem o nu sitter jag här och trycker i mig chips o lyssnar på musik.
ska snart ringa fedde känner att jag behöver snacka med nån, någon som verkligen bryr sig.
med andra ord, just nu suger livet.. jaja, alla har väl sånna dagar.
cooling
i skolan haha
söta , pauline & ida förut :)
just nu asså HHAHAAHA bjuder

Kommentarer
Postat av: ida

omg, ser ut som en uteliggare, var du tvungen?:o<3

2011-04-29 @ 23:49:53
URL: http://idaaafilippaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många syskon har du? :) du är btw assöt fia! :)

2011-04-30 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0