dag 10: mina syskon

jo jag har 7 syskon, & såhär är det..min mamma & pappa fick mig rasmus & linnea
Linnea föddes den 25 mars 1995, & är bra att ha, men ibland värre än djävulens barn, & när hon får sina humörsvägningar kan helvetet braka lös..
rasmus &jag är tvillingar & föddes den 26 mars 1997, han är nog den roligaste som finns, & han får en jämt att skratta, även om man ibland vill strypa han. haha jag älskar mina syskon.
sen när mamma & pappa skiljde sig flytta pappa till ekholmen & mamma till hjulsbro, senare träffade mamma thomas, dom gifte sig så småning om, men han hade tre barn, Nathalie, Nicole & Pauline.
thomas & mamma.
jag säger ibland att jag hatar dom & att dom förstör
fast egentligen är det tvärtom. & jag är verkligen glad för deras skull:)
sen flyttade vi till en stor villa i hackefors med dom
i sommras :)
haha ett år sen, :)
Nathalie föddes 1994 13 november
hon är den sötaste systern haha, :)
hon är sig själv &  jätte rolig  :)
nicole föddes 1996 den 29 augusti
och är jätte sneel. vi pratar inte så mycket haha men hon är bra <3
pauline är född 1998 , 23 februari,
Hon & jag är som bästa vänner, & delar väldigt mycket med varan.
Hon får en alltid på humör även om vi ibland dampar loss på varan :D
sedan fick mamma och thomas hedda och disa, som föddes 2005 11 juni.
dom är ju bara för bra. (L) även när dom skriker så man blir döv, haha <3
jag älskar mina syskon & skulle inte byta ut dm för nånting,
dom har förändrat hela mitt liv, & gjort det bättre <3

Kommentarer
Postat av: pauline

haha väldigt söta bilder ;)

särskilt den där i poolen i gran canaria :D

älskardig fia <3

2010-12-22 @ 23:26:18
URL: http://paaulinenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0