yo bro

shuue, har cyklat till malmslätt idag? va på flygvapen museét med klassen, roligare än jag trodde faktist, MEN FYFAN va varmt de va o cykla..
frida o jag hade vatten krig i slutet också haha! men vi stod i en jävla fläkt hela tiden , kolla bilderna ;)
cyklade hem sen o drog till stallet, red ut med emelie. herregud va trött jag är! har fan kämpat hela dan.
igår va jag med emmu, har saknat henne as mke! hon sov hos mig o hahaha vi ställde klockan på halv 6? vakna 8.. bra där! sen cykla jag till skolan, saknar henne redan!<3
bilderna är inte i ordning :)
haha cykel utflykt
hahaha fläkten
hahaha
ser ju inte lite blek o fet ut
hahaha nej jag drar inte upp hennes tröja
puss, USCH VA FET JAG SER UT
hahaha fett sötA
HAHA
bjuder!

Kommentarer
Postat av: Therese ;)<3

haha fail att sara och jag sitter som två muppar bredvid alla killar :P<3

2011-09-18 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0