värd kväll!

godmorgon! gick upp vid 7 o hade utsläpp, sen hem. hade riktigt trevligt igår. först mötte jag flisan och elin på stan, sen träffa vi elina & ida en snabbis sn drog dom och då kom ebba, vi åt lite på donken, sen så träffa vi nåra, typ gustav linus karl o nån mer, o sen två andra, sen kom julia och filippa, men filippa drog sen hon fyllde ju år igår,  grattis stumpan! sen kom monica, o vi drog till trädgårdsförenenigen o grilla korv, flisan den jävln åt upp alla. -.- HAHA. efter ett tag kom alexander o carl,men då stack elin och ebba, sen kom jesper sara o hanna. sen kom massa andra, alawii o gänget ;)
hade riktig trevligt må jag säga. pratad med nåra trevliga "ordningsvakter" också ;) och nåra främlingar haha.
värd kväll. jag o julia gick mot trädgårdstorget runt halv 11 så tog jag bussen hem o bade med syrrorna hah. i poolen asså..
puss
HAHAHAHAHAAHAHAHAHHA
HAHAHA jag va oförberedd
HAHA elin, o sen kommmer en korv mitt i allt på ebba?
ebba & elin
söööt sara!
flisan  gängeet
hahaha ali
HAHAHAHAHAHAA
ahahah
puss

Kommentarer
Postat av: ida

hahahah så sitter jag där på kanten och ser mongo ut :(

2011-05-14 @ 14:45:04
URL: http://idasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0