tillbaka!

valborg blev trevlans!
va i skogsvallen men va as dött där så träffa ebba en stund, saknaad! sen hjulsbro och va med massa folk typ emelie flisan frida helena julia mickis  massa killar jag int vet namnen på haha!
elin sov hos mig, sen drog hon på morgonen. idag va jag i stallet o lite senare åkte jag och träffa ida o pauline, träffa även flisan antonia ludde :)
yeaah.. på kvällen
hahaha ba yo mannen
HAHA
nån random som fråga om vi vill me t stan.. vi ba ehe.. nej
kommer mer imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: eve

kan du ha en frågestund?

2011-05-03 @ 15:06:24
Postat av: CLARA

Har du sett filmen Panormal Activity ?

Isåfall, vad tyckte du om den?

http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se/2011/05/04/5274016-panormal-activity-2/#kommentarer

Skulle vara kul med en åsikt :)

Kram!<33

2011-05-04 @ 17:20:54
URL: http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0