i skolan

cha cha, ehhehe sitter i skolan o har data, slutar tjugo i 4 o sen har vi svenska men då ska vi träna till årets munk, hursomhelst.. igår träffa jag elin i rese, träffa lite annat folk också, typ en senil tant som va lite borta, satt o snacka om att hon va lesbisk? haha fan va störd sen drog vi o färga elins hår svart, blev sjukt snyggt! passar skit bra på henne, sen åkte vi till ekholmen och träffa papy? aziz? kevin? flisan o emeleie erika o  sanna, men dom tjaffsa om ngt så sanna drog. sen kom lite mer folk, carl oskar o dom  o det blev ett helvete sen, ska inte gå in på detaljer. polis är de ända.
kom hem vid 10 typ o idag ska jag ha en liten "familjekväll" heheh ;)
kommer bilder ikväll!!
POSSS POSS

gamla tider med emmy




allting har förändrats men du finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig nåt enormt!!!!!!

haha, fiiiiin fiiiina bilder!

den sista bilden älskar jag, för det var den dag vi åkte till min lilla ponny & red ;) det var så himla roligt! <3

2011-05-26 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0