i be by your side

idag har jag spenderat dan med emelie julia & sofie, har suttit och sjungit o ätit godis! haha puss!
nåra bilder jag gjorde om på mobilen haha
nu lite bilder från i söndags när jag va med flisan erika issa sofie o sen tea & mickis:):
haha uuusch!
o en bild från skolan i måndags!
o när jag va med bruttorna, älskar er tjejer!
söta!
HAHA
HAHAHA BEREDD?
hahah nåra bild från igår, i skolan sen träffa jag hannes på vägen hem, snacka med han i en timma?! :o
snäll killa alla fall :D träffa sedan sofie erika o johanna o jessica o nåra!
men till bilden: jag skulle ta ett långt ord, tyckte det va långt, verkligen inte nått illa menat.
utvecklingsstördsfunktioner
ser gråtfärdigut men TACK LUDDE!
hahahahaha
¨
o nu bilder från idag:)
hahaha asso bjuder på alla bilder i det här inläggt idag kännr jag.
men det vackra sitter inte utanpå utom inuti ;)
onn
hhahaha joel! söt:)
förövrigt har jag garvat så sjukt mkt idag så jag vet inte vad..
shahan skulle "skrämma" mathias
o arvid ba, "var där det kurdiska parningsropet?"
HAHAHAHA asså jag dööör
en såkallad "fälla" nån gjorde i skolan som jag lyckads snubbla på två gånger? klant..
engjell tar alla kort, ehe
aaaw bebis  va sööt! jag o frida had ganska kul asså!
jag sjöng bakom henne och hon mima, o vi filma. asså vi stod o garva i tusen år.. HAHA o så fick hon vatten över sig i matsalen! HAHAHAHA asså a o sista lektionen va vi i aulan o kolla på "konsert?" SÖG
min fina ehe.. fisk
emelie, jag ser hur du lider, hur dina ärr blir fler. men jag lovar,
en vacker dag kommer du le o jag kommer alltid finnas vid din sida vännen
¨

Kommentarer
Postat av: helena

asså shiiiiiit vilka vackra bilder du lägger ut på mig kvinna? HAHAH

2011-05-19 @ 15:20:50
URL: http://fornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0