svar på frågestunden

från: fredrika
Vad tycker du om miiiiig? Och kan du träffa mig så snart som möjligt? :* <3
svar: jag tycker du är jätte söt snäll & rolig. saknar dig! & ja det är karrt! (k) <3



från: ?????
Hur sminkar du dig? Vad för smink använder du?
svar: jag använder foundation, puder, rouge, mascara, dipliner, sån här man täcker ringar o så med, & iband ögonskugga.



från: Gibson McLooovin
Vem gillar du ? :D
svar: inget jag vill skriva här :)



från: Carro
Har du någonsin haft 6? Isf gör det ont? Hur gammal var du?
svar: har inte du med o göra.



från: anonym
försöker du typ "satsa" på skolan o göra så bra ifrån dej som möjligt?
säg tre tjejer som du verkligen litar på.
säg tre killar som är snygga.
Hur mycke papper använder du tm köd
svar: ja, förutom spanska. jag kan verklign ingenting ?!
Federica Nyman, Matilda Karlsson & Ida Sundquist.
Gusten Lundh, Robert Daremo, David Heslyk. Bara snygga asså.
va?




från: anonym
Har du sugit av ngn ??
svar: har inte du med o göra ifall du inte ens skriver ditt namn?




från: Felicia
har du provat att röka eller dricka? :o
svar: ja? det är inte bra o röka.




från: Ayan
Har du någonsin snusat eller rökt?
svar: aah. haha




från: Linnéa (syster) http://aaennil.devote.se
vad tycker du om spanska och ana gloria?
favorit ämne?
oskuld?
hur många har du håglat upp?
om du bara fick ta med EN person och EN sak till en öde ö, vem/vad skulle det vara??
svar: tycker att spanska SUGER!! & ana gloria är dryg som ska ringa hem -.-
religion :)
ja ..
har inte räknat. över 100 iaf ;)
hmm.. det skulle nog va, federica nyman & en båt så man kom hem :D




postat av: :)
är du dig själv oftast elr försöker du anpassa dig t andra bah för att vara '' en av dem''
har du bra självförtroende elr ä du en osäker människa ?
svar: jag är alltid mig själv. antingen får man acceptera det eller inte. säger alltid så jag tycker, & det lönar sig istället för att va nån man inte är.
jag har verkligen inte bra självförtroende.




från: feliciaflodhag http://feliciacatarinaa.blogg.se/
1. vad tycker du om mig?

2. om du fick 1000 kr att göra av med dej på en timme vad skulle du köpa?

haha, lite små lustiga frågor men ville vara snäll och slänga in en fråga :)

svar: tycker du är söt & snäll!
kläder, lätt :D & godis..



postat av: anonym
videoblogga snart snälla???
och seriöst vill ja hare!!!
svar: jajajaj. jag ska :)



postat av: stinaaa http://stinaaaj.devote.se
om du hade varit ett djur,vilket hade du varit? haha (a)
svar: en hund :D




postat av: anonym
om du fick bestämma hur ditt liv skulle se ut just nu hur skulle det vara?
svar: det va en bra fråga faktist. jag skulle vilja att jag inte va hatad. int had några rykten.
& att jag kunde allt i skolan, & jag såg det som va bra mded mig själv, iställt för dåligt.
& sn skulle jag vilja va rik & snygg.



postat av: anonym
tror du på gud ?
svar: ja. fast inte på allt. jag tror inte han är en liten gubbe på moln. det kanske låter töntigt,
men jag tror han finns "inom oss" när vi behöver det, i svåra stunder.




postat av: jackie <3 http://pinkcurly.blogg.se/
vilka är dina närmaste bästavänner ? :)
Hehe kommer inte på så bra frågor här men tycker du munken är en bra skola ? <3
svar: federica, matilda, cornelia & frida.. fast har många bra vänner! :)
jaaaa, funkar. synd att alla ska bry sig så mycket om alla andra.




postat av: anna dahl http://jaganna.blogg.se/
har du någånsin rökt eller röker du ? snlla svara :)
svar: röker inte, har.




från: malin  http://malinemmaelisabeth.blogg.se/
vad tycker du om mig ? ;) <3
och vill du träffas snart ? <3
svar: tycker du är jääätte söt & jääätte rolig & snäll!
saknar dig nått gigantiskt, & ja jag vill träffas snart.
ett måste!!




från: saad
vem äe du kär i?
svar: inget jag vill skriva här.



postat av: anonym
vilken affär köper du helst kläder ifrån? :)
svar: gina & bik bok ;)





postat av: anonym

Är du bra på matte ? :P

svar: hahaha. nej säämst.




från: hannadelbom
är munken bra ? 

delar du o palle rum,haha (a) 

du är så perfekt man kan komma
svar: svar där uppe! :)
ja haha!
aaw.






från: fridah http://fridahaarrysson.blogg.se/
Tja påre snygging, tkr vi kan träffas snaaaart ?(a) 
Vaaad tkr du om mig ? Hihi älskar dig gumman <333
svar: shena sötnos! jaa klart! :D
att du är världens bästa bruud! haha störd. men bäst! älskar dig!<333





från: isabelle the kungen jaaaaaaaaaaaaaao :D
vad tycker du om miiiiiiiiiiiiiiig ? (a)
svar: att du är söt, bäst, rolig underbar! love uuu<333





från: accad ;)

har du någonsin runkat av någon? ;)

svar: eftersom du har namn kan jag svara, ;)

ja.





från: stina

Hur många har du varit tsm med? 
Har du fått din mens? 
Hur länge har du ridit?

svar: vet inte.
japp.
ca, 6 år tror jag! :)








Kommentarer
Postat av: aya

sv: sofia, jag älskar dig!

2011-03-01 @ 20:53:28
URL: http://bbaraaya.blogg.se/
Postat av: -

säg minst 5 snygga tjejjor som du känner:D

2011-03-03 @ 19:24:15
Postat av: cissi :)

vad tycker du om mig? <3

2011-03-04 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0