mamma

världens bästa mamma, om inte du fanns skull jag inte heller funnits.
jag älskar dig mamma du måste förstå, du är den ända som hjälpt mig att gå, gå vidare i livet efter alla problem
mamma du är den, den som gör mig hel. Jag skriver inte bara ner en massa klotter, orden som kommer här är
känslan från din dotter. Jag måste ha dig för att leva i våran värld, jag älskar dig mamma för mig är du allt. Utan dig vid min sida skulle jag gå ur balans.  mamma du är världens undrbarast person , mamma du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Anette Nyberg

Jag älskar dig Sofia, att det går bra för er är det allra viktigaste! Pussar och kramar din mamma!

2011-03-15 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0