dålig uppdatering, jo tack

har ingen ork assåå. men just nu sitter jag & väntar på pauline, för vi ska städa, GUD SÅ KUL. :D
naaeeee va? gårdagen tillbringades hemma med syskonen & mamma. checka let's dance oså, haha ;)
innan va jag hos toots, världens bästa. kan ju inte rida i detta SKITVÄDER.
idag ska jag till stallet, vet inte om jag ska träffa nån, vem vet? :)
annars ska jag köpa godis & kolla på film, hahaha rolig tjej.
ska gå upp tidigt imorgon, så aaaa.
imorgon kanske jag ska va med erik, mongot himself :)
puss på er! :D
lite bilder från dagar som gått.
olivia & jackie
mmmmmmmm
hahaha
hahaha på syslöjdn när jag låg i soffan hela lektionen
musik lektion med film, hahhahah
jag sa allt dom sa i filmen , alla fick damp barre.
sen sjöng dom opera, så skulle jag härma, hahaha då braka helvetet löst i vårt klassrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0