lite om helgen

tänkt skriva lite om helgen, ;D
fredags:
va det ju nyår, eller?..
då tillbringades ju kvällen med stina, frida, aya, cornelia:)
sen gick jag och stina hem vid halv 2, tack för kvälled duudes :D
lördags:
vad gjorde jag då ? :o
juste, va med emmy, typ chillad :D
va med aya, jennifer, carla oxå (:
vi gjorde typ inget, va ute köpte godis o så sen gick jag o emmy
ochkolla på film,  & tjocka oss.
sov även där, men gick hem på morgonen.
söndag:
va med emmy, carla, aya o jennifer (:
sen va vi med emelie, sofie, erika också vi skulle sova över men aya skulle hem, emmy stack & sofies mamma
hade damp på henne så dt blev vi andra, jag och emelie sov aldrig, för hon tog dit sina kallade "andar" HAHAHA.
fett läskigt, alla sov förutom jag o emelie, sen gjorde vi ngt med ljus & stenar, och emelie ba: om du är här anden, gör så dt låter. asso SVÄÄÄÄR det lät som nån drog med en nyckel på gallret? vi fick panik!!
asso, ah vi sov inte hos nån utan ah ni fattar.. inte ut men mm. i en källare :D
haha fan va läskigt dt va. jag o emelie låg och snacka as länge om typ hela livet, hon förstår xakt !
sen va vi ute också, o så :)
måndag:
på morgonen drog vi t mig & åt, typ vid 7 ?`HAHA
sen gick vi ut, & gjorde inget, jag gick hem, städerskorna kom jag va tvungen o dra så gick ut och satte mig helt ensam hihihih. sen träffa jag jennifer & erica, vi gick t henne sen ut mötte carla & aya träffa även lowry & hannes en stund, haha smällarna! ;)
ah, sen stack vi t gårn, hände inte så mycket
sen t emelie, jag emelie och erica drog t centrum hände lit grejer, sen gick jag hemmåt och packa, sen köpte godis :D sen hem, åt & film o så med syrran. This is England, fatta inte ett skit.
eller jo, men dn va konstig ;)
sen somna jag, trött som fan ;)
idag: vaknade halv 9, åt & duschade, följde med min syrra t habiliteringen.
sen hem, åt & nu ingenting. ska t stallet snart. puss
långt inlägg? ;)
tack för helgen, bäst är ni!
gjorde mer saker jag inte kan skriva här haha!
bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0