kul rubriik

i lördags:
träffa först gusten, philip, osse?, & anton.
gjorde inget speciellt, träffa erica liten stund också fett läskig gubbe som snacka med oss o vill att vi skulle röka hans cigg? vi ba;eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehm.. nej?!
sen kom lovisa, sen flisan & antonia, vi gick t solariet
sen kom emmy, sen åkte jag & emmy & lovisa t skäggetorp, träffa dennis & mahdi.
blev som de blev?.. whatveeer, åkte hem sen, gick ut & mötte emmy, sen träffa vi matilda, vi gick t källarn & vi hade in gen stans att sova, så sen kom alexander, alla trängdes på golvet i källaren och sov där HAHAHA & det fanns 1 m att sova på.. mysigt!! men .. trångt. hihi.
söndag: gick upp vid halv 5 & somna 4 jätte bra! åkte t stan, & massa olika bussar runt lambohov & sen t ryd, t mc åt lite toast, in my (L) asså!!
sen tog vi bussen hem, jag emmy & matilda stack t emmy, sminka oss. stack t stan & åt på subway, åkte runt lite & försökte få tag i carl som hade matildas laddare sen stack matilda jag o emmy köpte hårfärg t henne & vänte på mc på pappa,drog t mig , träffade lisa. va ute, satt o snacka med nån liten söt gubbe som hade nått fel & som seriöst va kåt i fötter? gick t mig, färgade emmys hår, blev göör bra:)
åkte t mmammma & somna runt.. 5? haha undra vrf.
idag åkte vi skridskor , söööööööög! asso gud va kallt!! sen hem, möta anni & åkte t berga t anton, sen hem.
tack alla som gjorde min helg, klockren <3
det dampar så det bara skriker om de..
laddar upp mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0