i just want u to know who i am

den här skoldan gick ju bara åt helvete, bara massa jävla bråk hela tiden, men aso är trött på att man kan lita på en person, & säger saker man inte sagt t nån, men när man vänder ryggen bort 1 minut vet alla om de?
herregud.. sket fullständigt i alla lektioner idag typ.. aso ingen ork för nått.
whatever, sen kom ida & elina, fan va saknade tjejer! vi stack t stan, köpte, hehe.. godis o så.
träffa jesper o hans pooooolerz. gjord inte så mkt, träffa även julia & beecca, (L)
sen gick jag & ida t henne, och åt mackor :D sen t stan, vänta på min buss, träffa alexander, & röka min sista cigg i mitt liv. :) puss!
ida, jag älskar dig sjukt mke! <3<3<3


aso, älskar att gå t skolan när dt är mörkt ! ärligt fett mysigt!
i början av skoldagen..
loveu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0