heeej homies

sitter vid linneas data, dagen va helt okk!!
först efter skolan tog jag bussen hem, samma som gusten, satt & snacka med han.
sen gick jag & mötte emelie caesar, & sandra. men sen gick ag och emelie till bläsdtad, träffa tea , ida & matilda saknade bruttoor!! jag & matilda stack t stan, & mötte fedde & camilla :)
sen kom typ, flisan & hennes kompis, vad hon nu hette? ;) hahaha fett taskig.. men vafan hette hon?
juuste,, antonia
satt & snacka på mc, drog ut o röjde stan, you know. sen kom massa andra , vetifan vad alla hette asså! men treevligt, drog sen & köpte choklad o chilla galee1. träffa engjell, maxi , robban o hampus också. sen massa hjulsbro knottar. typ som lööööööke, axel, teeo,& johan golster onåra. emelie nathell oockså. eeh aah! sen.. vad hände sen? jo, matilda drog, så jag fedde & camilla typ fixa lite saker & träffa elin & linnea? :) trevliga tjejer ;D
träffade även viktor orrgren, hahah & hans syrra julia & så träffade jag moa, o jennifer o hennes kompis minns inte namnet & så träffa jag sabina , malin & erica!den knatten. saknat han! & johan, lökes brorsa som är 21? min gamla fritidslärare :) sen sprang fedde t bussen & vi andra satt på mc, en kortis & sen drog dom jag o milla stack t ekholmen i 1 minut, sen stack hon så jag gick t emelie, raikeros asså, :)
vi gick ut, köpte choklad & typ gick t en källlare, satt o snacka , & lyssna på musik. världs bäst är hon.
puss på er & ni som orkade läsa, om ni hängde med?;)
HAHA choooklad <3<3<3
hahaha min älskling<3
HAHA när vi tjocka oss på chips & jag gjorde sådär med drickan, spruta åt alla håll och kanter
sööt camilla!
jag vet att jag är snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0