glömma allt & få en ny chans..

är just vad jag vill. folk som inte känner mig, tro inte att ni vet vem jag är.
aso ska fan ta mig ur den här skiten.. har inget hopp om något längre, ingenting orkar jag med. säg inte ett ni finns, eller förstår. för det gör ni inte. ingen förstår, ingen!
om jag försvann, skulle det va bra då?
ja det skulle det. jag har fan inget att leva för.
jag har gjort saker jag ångrat, gjort bort mig, saker som kan stämpla en föralltid, & jag vet inte varför.
kan inte kontrollera mig själv när jag blir arg, gör saker jag inte vill, & jag hatar dt.
förlåt alla jag sårat, förlåt alla jag förstört för. men inte minst mig själv, jag har förstört hela mitt fuuucking liv
jag ska bort




Kommentarer
Postat av: idaaa

Du sa att man inte får säga finns, men du vet att ja finns, oh det kan ingen ändra på!

Mår piss när du mår piss fia, ja älskar dig så mycket så det gör ont just nu när ja skriver det här..<3

2011-01-25 @ 22:41:12
URL: http://idaasperud.blogg.se/
Postat av: cissi

nej sofia,du får inte försvinna!!<3

2011-01-26 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0