nothing hurts like losing

godmorgon! vaknade nyss, ska fira min syrra idag, så kan inte träffa tea :/
förlååt. sitter & lyssnar på musik , o så nu. ska äta snart. Igår va jag i först på ikano med mamma och mina små syskon, köpte två linnen bara, & saker till skolan, åt där också.
sen stack jag t stan, mötte emelie , sofie & erika, åt på donken stack t ryd (fb):D
sen stan igen, träffade hanna & matlida, jag köpte en kofta & en present till min syrra också (:
senn åkte jag & emelie t johan, kolla på film, men sen åkte vi hem. tog de lite lugnt hemma, ni vet ;)
en bild från igår barre

Kommentarer
Postat av: ;)

Va heter Johan i efternamn

2011-02-24 @ 15:03:59
Postat av: isabell =)ll

fin blogg! kolla gärna in min :)

2011-02-24 @ 19:08:33
URL: http://isabelllcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0