take me as i am or watch me as im go

fuck vad jag blir trött på dom som ska kallas "vänner"
man duger ibland, sen kan man gå o snacka skit? vilken stil asså. vad vinner du på de?
den du brydde dig om som spelat din vän, som sedan huggit dig i ryggen, jag vet hur de känns.


_____________________________________________________________________________


skitsamma: hemma från köping nu, sjukt kul, även om fredagen blev lite upp och ner. tack för helgen federica, loveu<3 kommer massor med bilder senare, när hon skickat. vad har ni gjort då fina läsare? :D
har nyss ätit och ska duscha och plugga tills provet på tisdag, får se hur det går. ha de bäst :)
förresten saknar jag min syrra, pauline , om ni ville veta <3
ni får nöja er med dåliga mobilbilder så länge guuuyzz
babe<3

Kommentarer
Postat av: pauline

haha aaaaaaaaw, sakna du mig? (aaaa)

söt du är fia :D<3

2011-04-11 @ 21:23:29
URL: http://paaulinenyberg.blogg.se/
Postat av: pauline

aaaaaaaaw, sakna du mig? (aaaaa)

hah söt du är fia :D<3

2011-04-11 @ 21:24:53
URL: http://paaulinenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0