igår:

träffa linnea & elin vid centrum, gick och mingla haha ;)
sen kom sofie erika, emelie och flisan, vi drog till jakobsdal och elin stanna o kissa 12345678 gånger :)
sen va vi där ett tag, vi skulle bada men nehe ..
a sen skulle vi grilla men gjorde det en stund innan alla drog, sen kom julia, länge sen! men vi gick och köpte glass o choklad oså, elin garva ihjäl sig typ för jag vene vad hahahah :D
sen gick vi t bussen linnea åkte jag o elin drog t mig sen när jag följd henne till bussen satt vi där och  bara snacka :)
snygging
typhär där garva elin åt :) hahah söt som hon är:) :
linnea:)
och såhär kan de se ut när elin lånar min mobil :D
haha fast fan va söt!
HAHAHA fin avslutand bild! puss på dig elin som är så charmig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0