Hemma

Hej, är as dålig på att blogga, men ska bättra mig snart... Kanske slänger in ett inlägg sen från mobilen, ska iväg med familjen nu, hoho. Igår träffa jag Emmy Amanda o Alexandra i stan, sen när jag gick hem mötte jag Frida Mickis Cornelia Sofie o Carla o massa killar träffa vi sen typ mahdi andres kurdi o nåra mer o simon victor jonte o nån mer ;) vi va ute lite och cornelia o Frida fick sina presenter, Cornelia fyllde den 20onde och Frida den 24e , grattis i förväg o efterskott bebisar <3 sen sov jag Emelie o Carla hos Cornelia:) nu är jag hemma o ska snart dra, puss;*

Kommentarer
Postat av: Wictoria Persbrandt

sv: Jag förstår. Jag förstår dig precis, men ljug inte i inlägget om att "jag röker inte" isånafall för ditt eget bästa för det kommer komma fram i slutändan iallafall. Och jag ångrar att jag väntade tills för ett halvår sen med att prata ut om det, även fast min pappa redan visste.

2011-04-22 @ 16:14:59
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Lollan

Fin blogg !

Allt bra ? :)

2011-04-22 @ 19:58:51
URL: http://lollanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0