hemma och trött

förlåt för dålig uppdatering hörrnii, men nu har jag kommit hem från stan, slutade 10 i 10, så tog pendeln till linghem, och va med fedde o emilia i skolan :) haha pinsamt ..
sen åkte vi t stan och träffa minnea, sen kom flisan , antonia och elin, handlade jätte mycket saker tills imorgon med 3 timmars bussresa framför oss, när jag åker t köööööping med fedde, weeeei!
sen drog alla vid fem typ, jag o elin stack t sk o köpte en konceiler, haha.
sen till stan igen, o luffa omkring, kolla i affärer jag köpte två tröjor ;)
sen satt vi vid rese tills hennes pappa kom, o jag tog bussen hem.  igår va jag med fedde och emilia en stund, gjorde inte så mycket trorja (: men nu har jag packat klart, o ska ta ett bad o trimma hela benen, hoho. puss! :)
jag o fedde igååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0