Don't tell me you sorry, cause you'r not

Godmorgon på er godingar. Gårdagen funka jävel asså, först träffa jag antonia och flisan, vi käka glass och träffa massa folk, sen drog antonia så vi gick och träffa Millan och thea, o nåra killar sen gick vi t centrum och jag svär hela Linköping va där!:o typ 500 pers, asså "tonåringar" om ni fatta ;) a sen kom Emelie, o vi träffa Erika o sofie plus 10000 till, sen drog vi t emma men dom svara inte o vi gick runt halva sverige? Så vi drog. Lågt asså! Whatever, vi träff typ Mickis o Frida och tusen till sen kom Carla i vi va med Jesper robin Mickis o Frida en stund, sen följde dom mig hem och jag åt godis från pappa och kolla på tv innan jag somna. Nu ska jag sminka mig, sen kommer Elin och nea(?) vi ska nog grilla och träffa nåra, laddar upp bilder sen. Hare bra så ses vi sen :) Känner att det blev en jävla massa namn i det här inlägget;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0