dagen

först stallet, sen hem o fixa mig, stan o träffade emelie frida & fedde, drog till lambohov med hoppa av halvvägs gick på bussen till stan igen där antonia, flisan, mickis och tea va, glömde jag nån'? naee va
sen röjde vi stan haha;) dom andra drog jag flisan antonia o fedde köpte godis, o prova kläder, sen åkte antonia, vi andra åkte t ekholmen träffa ludde o jimmy,men sen åkte jimmmy, vi andra satt i solariet, o såg väärsta kaxiga brudarna.. HAHA herregud.. problem asså
sen åkte fedde jag och emelie gick t mig men sen kom flisan tillbaka, vi gick och grilla då kom nils och henrik, sen två till, simon o nån.
sen kom erika, :) kommer bilder sen, men bjuder på en från stan :)
vet inte vad jag gör? haha ful.. ser fet ut.. usch vad dom andra är snygga.. så kommer jag barre

Kommentarer
Postat av: love your blogg

Hej hej :) Älskar din blogg och dej du är sjukt fin och skulle göra vad som helst för att va som dej ! Som sakt älskar din blogg läser den varje dag fett roligt är det , om du skulle slute med bloggen skulle ja bli SJUUUKT ledsen :)♥



/ ♥

2011-04-21 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0