om du lämnar mig nu

Du är allt jag trodde att du aldrig va.
Och ingenting som jag trodde att du kunde ha varit
men du lever inom mig
Så säg mig hur det är?

Du är den enda jag önskar att jag kunde glömma
Den enda jag älskar att inte förlåta
Och nu krossar du mitt hjärta..
Du är den enda.

Och även om det finns tillfällen då jag hatar dig
så kan jag inte radera tider du sårat mig,
Och sätta tårar i ansiktet
Och även nu när jag hatar dig, gör mig ont att säga,
att jag kommer vara där i slutet av dagen

Det är något som jag känner att jag behöver säga
men upp till nu har jag alltid varit tädd
Att du aldrig skulle komma runt

Du säger att du fick mest respekt för mig
Men ibland känner jag att du inte förtjänar mig
Och fortfarande är du i mitt hjärta
Men du är den enda för mig

Och ja det finns tillfällen när jag hatar dig
Men jag klagar inte
För jag har varit rädd att du skulle gå ifrån mig
men nu när jag inte hatar dig , är jag glad att säga
Att jag kommer vara där i slutet av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0