My Life Would Suck Without You

shenaaa bloggen ;) haha jag skoja.. FAIL

nej, men hej ;)
kom hem från stallet för nån timma sen, elr nått, red balansridning med olivia & hoppade barbacka, grymt kul asså :D bilder kommer & video kanske ;) haha :D
sen på dirren när jag kom hem gick jag & pauline ut och sprang duktiga.. eller hur? ;)
höhö. jag åt precis & ska hoppa in i duschen nu, & sen drar jag mig t matte boken (y)
såhäääääär pepp .. -.- sen blire & sova, är as trött asså ;)
puss

olivia , bästavään (L)

haha han ville bocka ;)

 



haha gulligt..

världens finaste häst(L)


jag älskar dig mitt hjärta (L)



avslutande bild på olivia & mary , söta (:


Kommentarer
Postat av: de du

är det olivia bukard?:)

2010-09-07 @ 19:04:35
Postat av: sofia

japp, det äre ;)

2010-09-07 @ 20:01:00
Postat av: Anonym

okej:)<3

2010-09-11 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0