I Wanna Be Somebody Else

shena!
gårdagen spenderades met therese då. Vi typ dampaaa.
nae .. vi kolla på idol & så. Min syster och hon gjorde mig väldigt fin;)
samma sak med mej o therese;) haha!
Idag har jag kollat på hopptävling, pauline & natta tävla. Det gick ju sådär, men dom va duktiga :)
FYFAN va kallt!
sen följde jag med t stallet o putsa o fixa, sen hände det masssa där.
haha jag & min syrra hade ganska kul förut.. hej fjortisar.
Kom nyss ner från tvn från the family. har ätit godis o blabla.
Har inte mer att säga.. jag är trött som fan . ska inte ladda upp nåra bilder, för hittar nt sladde..
det kommer sen¨, imorgon antar jag.
men nu ska jag soooova! gud va skönt .
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0