I Just Need Somebody To Love

skolan sög.. Det gör den alltid.
Sen hem & till stallet, red ut med kajsa, trevlaans ;)
har ätit nu & kollat på idol, MUUUMS PÅ POLISEN ;dd

innan du klagar kan du få reda på hur jag egentligen mår.
Låt mig va sur? so what.. Vad fan vet du om mig?
Om det är nått jag ångar är det den korta sekunden jag sa hejdå.
Snart ger jag fan upp
...

Bild från min intressanta dag på världens bästa



När jag frågar mig själv "vad skulle jag göra utan dig?"
jag har inget svar. För ärligt talat,
jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig.
Du är den som alltid finns där när livet sviker.
Du & jag är som ett.
Ingen , absolut ingen kommer nånsin förstå, hur sjukt mycket jag älskar dig.
Det är ofattbart!
Du förstår inte när jag pratar med dig. Men endå är det lättare att prata med dig än nån annan.
För ingen är som du. jag älskar dig, sjukt mke!
Du är den enda, jag svär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0