Did My Words Not Come Out Right

SHEENA!
har inte hunnit att skriva men alla fall..

FREDAG:
träffa julia (sundquist) på stan, och strax efter kom ida sundquist & matilda karlsson, ifall ni inte fatta det.
vi typ drog om kring, och sen t ida , köpte godis tog bilder o det där.
Sen stack vi till julia o va ute o massa. :)
vi sov där, mycket bra (y)

LÖRDAG:
vaknade upp med tjejerna, fixa oss. sen skulle julia på match, vi andra drog t stan och sen t mig och hämta pengar , sen t stan igen åt på mc, sen drog ida , jag o matilda hahaha typ "cykla" t rese.hmm xd och då kom camilla, vi cykla t cloetta & träffa ida (asperud). Typ gjorde inte så mkt då, men trevligt ;)
sen kom pappa & hämta mig, jag typ fixa mig, stack ut och träffa emmy, elin och cornelia, men drog sen med malin? trorja, haha johanna, & fredrika. Träffa typ nån joel, o simon o nån mer trorja, sen gick vi typ t hjulsbro, "killarna" gick och vi gick t oscar , fredrika och jag. där va alex, gustav, linus o oscar, vi hade lite kul alla fall :p
sen kom johanna, och malin hade åkt. trevlig kväll!
sen kom pappa & hämta mig nu sitter jag här.

slänger in nåra bilder!




jag ser fetto ut..







så sjukt söta !

orkar nt mer, har inte bilder från kvällen, & bilderna är nt i ordning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0