skit i rubriken, läs bara

Gårdagen va ju gaanska lyckad (:
ingen skola , igår :D
men jag & emmy stack t skäggetorp & mötte jonte, men emmy drog?
så jag & jonte gick omkring som värsta judarna & gjorde inte så mkt, sen kom matilda, ida , krille & maxi :)
då stack jonte,
vi gjorde väl inte så mkt, men sen försvann dom så då va jag med dom från i förrgår, alla dom killarna, haha aah.(A)
jag va ensamn tjej? haha alla fall, sen kom matilda o dom igen , så då gick vi runt lite, & snacka, tills dom andra kom, och dom börja bråka med krille & maxi. hahah gulligt assåå.
sen gick vi t maxi, sen gick vi ut, och jag matilda ida och krille drog t stan, sen drog jag hem.
puss
bild på mig & emmy vid busshållsplatsen
bjuder på en ful bild från igår ooxå.. hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0