Sjukt bra dag faktist!

HAAHAHAH har garvat extreeeeemt mkt idag!
först så åkte vi t vidinsgjö, sjukt tråkigt i början.. vi delades in i grupper med b - klassen & skulle ut i skogen -.-
frös ihjäl, men sen blev det kul.
vi gjorde olika saker , och så, gjorde eld o massa.
haha fyfan va mkt garv!
låg typ på marken 100 gånger på en minut och tjöt av garv. Jag axel & frida va i grupp , med nåra mer då oxå, och det va länge sen jag garva så mkt haha..
slynor, hugg i foten, hahahahahaha sex med träd.. ohja!
bilder & videor kommer vill jag lova! :D
och i morgon börjar vi 10.20!  :D
ni får några bilder från dan så länge.
snyygg karta frida & jag gjorde asså!
hah, fråga nt vad jag gör xdd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0