PAULINE HÄÄÄÄÄÄR

tjena, nu har jag fått äran att gästblogga i sofias blogg. så nu kommer ett litet inlägg om sofia som jag ska skriva med mina egna fingrar.. jao, som ni alla vet så är sofia min syster, eller låtsas då (för dom som inte visste det) och sofia är en låååång brud med en blå jacka. hon är blond, har blåa ögon och är ganska konstig av sig. hon brukar brukade* sätta på musik så vi lyssnade på det när vi skulle sova. hon är den finaste i världen och hon älskar att måla sig till katt och krafsa på dörren när jag låst och gnälla. och oftast brukar hon då vara seriös, hmm... hon är lite rolig av sig ibland och ibland konstig men jag älskar henne ändå. hon  är den bästa fjortis syter man kan få!!!!!!!!!!
det va allt för mig. puss på arslet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0