Jag Suuuger :D

hahahaha asså den hära dagen va fail..
cyklade runt i stan i två timmar (y)
vi skulle kolla i nåra jävla gropar? och upp till dom vare en trappa & jag och axel , min älskling asså hahah
skulle gå upp bredvid trappan, och när vi ska gå ner igen så går han och jag sprang, för jag kunde inte stanna, hahahaha och jag ba "AAAXEEL jag kan inte stannaaaa!"  och typ flyger in i axel & ner under trappan & skrapar upp hela benet hhhahaha jag döör..
& så ramlar jag i matsalen, aae fyfan. inte min dag idag!
va i stallet förut, & toots va as trött efter allt bus i hagen, & jag va oxå jätte trött.
men satt i affären med mina söta vänner oxå, höll på att garva ihjäl mig! :D
awwee, gullig hjääälm :D
HAHAHAAHA jaag bjuder t 100!
myyys!
hahahaha mitt finger asså?
hahahahahahah mitt ben, misshandlat

Kommentarer
Postat av: Elin Fohlin

och jag bara älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar den parfymen !

2010-10-15 @ 22:08:37
URL: http://elinfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0