hahahah jag blev fan livrädd

|| säger:
Jag har dödat en kille
helt seriöst
sofiabroman' säger:
okej.. nu skrämmer du mig
|| säger:
Mm
jag har gjort det
helt seriöst
sofiabroman' säger:
ok
|| säger:
Men du
sofiabroman' säger:
hur?
|| säger:
jag kasta han i stångån
kan inte sova normalt
sofiabroman' säger:
då dog han?
sova?
|| säger:
jag hoppa på han
hans huveed
och allt
han va 30 år typ
jag kan inte sova om nätterna
sofiabroman' säger:
vrf gjorde du det?
|| säger:
han sa jag kommer skjuta din pappa imon
jag fuckaa ur!!!
jag tog han skall han först sen sparka jag ner han sen börja jag hoppa på han och grejer
men du
sofiabroman' säger:
mm
|| säger:
jag skoja med dej
hahahah!!!
hahha fail
skrämd va
sofiabroman' säger:
FYFAAN ALI.. jag hatar dig,. jag sket fan på mig
|| säger:
hahha
sofiabroman' säger:
aae, fyfaan
hahahahhaahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0