Even The Best Fall Down Sometimes

hemma från cornelia. Förut va vi i stallet. han hade tappat sko, så red inte. ;/
sen åkte vi hem t mig, bytte om & mötte frida.
vi åkte t kvinneby träffade anton libom philip gunnarsson & gusten lind eller va han heter ;)
sen åkte vi t ekholmen, köpte choklad o chips o grejer. fett feta.
sen drog vi , asså utan killarna t cornelia & körde anden i glaset haha :D
vika nördar vi är ;) nej nej.. men det va ju kul. fan va mätt jag blev asså :o
nu sitter jag här. ska äta, fast orkar inte .. ;)
väntar i 45 minuter tills beck börjar (y)
imorgon blire giiiirlsen med! & millan oxå tror ja :) <3
jag älskar er frida harrysson, cornelia candevi & mikaela hesselgren (L)

Kommentarer
Postat av: LOVISA

vad är anden i glaset? :) <3

2010-10-31 @ 22:08:45
URL: http://lovisaulrikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0