BRAAA DAG

jaoo, kom hem & fixa lite, möttte ida vid centrum, hiih vi åt godis, o tog bilder :D
sen träffa vi ida felizia pauline & linnea vid kvinneby, haha och innan hoppa jag o ida i lövhögar , myys.
sen åkte vi runt i en vagn haha, sen cykla omkring oså.. ringde nåra osociala..
sen stack ida, vi andra åkte t kvinneby, dansa och satt o snacka.. roligt hihihi D::
sen åkte linnea och felizia, vi andra drog t ekholmen, träffa massa roligt folk :D
sen va vi med lööke , oscar, adam, anton, hampus och victor, men ida och pauline åkte så jag va med dom, väldigt kul :D
nu har jag hamnat här & nu ska jag sova! bilder kommer i morogn! pussN

Kommentarer
Postat av: ida

haha, underbar dag<3

2010-10-19 @ 21:11:20
URL: http://idaathatsright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0