Bääääst

min helg va klockren!

fredag
: träffa jag ida & julia i stan, sen gick vi o mötte matilda.
vi typ gick om kring lite som judar o så hah.
sen träffa vi engjell o hans kompis som skulle dra,
då va vi med engjell o stefan hahah våldtäckt t 110 :D
haha sen stack dom och lite senare drog vi t netto och köpte chips oså.
Sen drog vi t parkeringshur gick upp på taket o chilla haha då kom hampus,maxi o christian lars.
sötaa :D vi hade lite skoj. Vi drog hem t ida, matilda stack och vi andra gick "sprang" t affären o köpte chips o så. haha men de glömde pengar? fast ida hade i fickan (y)
kisssa lite på vägen hem hahaha julia trampa i det(y)
sen kolla vi lite på film, eller a julia gjorde jag & ida chatta / webba med engjell.
sen kom pappa& hämta mig jag somna.

Lördag: vakna vid 7 , drog t skolan på öppet hus -.-
matilda, julia & ida skulle följt med, men dom försov sig ahha!
sen kom dom t min skola vid halv tolv, mi drog t ett trapp hus & åt klubbor med engjell, onn och hans kompis, charlie trorja? ;D neeee. jag vetifan vad han hette...
sen drog vi t stan o mingla om kring höh.
vi köpte ostbågar o låg halv döda & sov på ett tak (y)
gick in på mc, träffa erik & alexander. sen drog vi till skäggetorp, till idas farfar trorja? :)
fixa oss lite oså.
träffa nåra roliga, kommer inte ihååg så mkt..
sen drog julia, vi andra gick ut o gjorde inte så mkt.
sen åkte matilda hem oxå.
Jag och ida träffa massa olika, vet inte vilka?
men sen va vi med samwel, patrice & nån mer, kommer inte ihåg namnet(a)
tror, jean-marie?
alla fall.
vi hade jätte kul.
sen gick vi till ida, kolla på skräckfilm, fredag den 13onde.
åt chips o myste(L)
haha , sen  somna vi.

Söndag: vakna hos ida, vi åt frukost o så. fixa oss & gick ut & mötte patrice och samwel.
vi typ gick omkring, gick t dom och snacka o skit. hhaa!
sen träffa vi deras kompis, makalele trorja? haha
jag och ida fick varsin marabou :d taack(A)
sen gick jean-marie , patrice iväg så jag & manwel snacka med maaaaassa killar?
då drog samwel t som andra och jag mobbofffret va med dom en stund. hahahaha a lite kul.. (a)
sen kom samwel och mötte mig och vi gick t han o där va dom andra, vi kolla lite på tv, och sen drog ida & jag.
då kom pappa och hämta mig. nu sitter jag vid datan, äter choklad.

tack för helgen. Den blev bäst!

bilder kommer sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0