usch fy blä

min statistik går bara neråt & neråt (n) iiiiinte bra! så får va lite roligare ;) typ videoinlägg och outfit o så :)

alla fall så ligger cornelia och frida i sängen nu och taffsar på varandra haha :d
jag sitter här nere för dom puttar ner mig :( neee jag skoja bara.
det va jag som puttade ner cornelia hahahha! :D
va va nere & åt nyss och snart ska jag dra mig.
ska t stallet och rida conny sen ska jag va med cornelia frida och kanske ivan o millan (k)
men jaaaahaa! det va ju trevlig. har inte så mkt mera att säga!

puss haha ja.. såhär ser det ut just nu;)





fin mage där va.. haha! min rygg är värre vill jag säga!

Kommentarer
Postat av: Therese

hahah vad är det för nåt x)

2010-11-02 @ 20:44:46
Postat av: Emil Anderson:)<3

Vafaaan har du gjort:pxd<3

2010-11-04 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0