måste få skriva..

av mig.. Som sagt.
Jag vet att jag inte är den perfekta människan, det är ingen, men jag är fan mig själv.
Ni kan kalla mig fjortis, hora , o vadfan ni vill. Men jag tar inte åt mig ett skit.
För jag vet redan vem jag är, tro mig.
När folk pratar skit så kan jag bli jävligt arg, för jag hatar bullshit. jag klarar inte av det asso.
Ni kan få tro vad ni vill om mig, ingen ska tvinga er att inte tycka om mig? För man kan inte gilla alla.
så alla kan få ha sina åsikter, men innan ni ens öppnar käfften, kan ni ta reda på vem jag är först, ni kan lära känna mig, sen döma. & så behöver ni inte skriva anonymt heller, ni kan våga stå för vad ni tycker om mig.
Men ni behöver fan inte säga att jag skiter i skolan? hur fan vet du det? sure, jag kanske inte är den bästa , inte den perfekta ungen som alltid sitter still och håller käfften , och som aldrig bråkar, men whatever? för det skiter väl jag inte i skolan? jag gör så gott jag kan, siktar mot toppen vafan ;) & så går det som det går, nått annat kan man inte göra? förlåt om jag skriver mycket, men är på sånt jävla humör..
Och bara för jag inte ser ut som dig så kan du inte kalla mig fjortis , serriöst, DET ÄR VÄL FÖR I HELVETE MITT PROBLEM OM JAG VILL HA MYCKET SMINK? ändrar det mitt beteénde då eller? jag vet att jag sa att jag inte tar åt mig, men nu har det gåttt för långt? sure , om dt går förbi 3 stycken på stan och ba, omg... fjortis. shit the same, deras åsikt? men dom som kollar snett, snackar skit, viskar? och beter sig som några jävla barnungar, aso jag blir sjukt förbannad på sånna. som om jag inte ser er? aso , vem tror ni jag är? en jävla vägg eller?
innerst inne, är jag precis som alla andra, men ni kan lära er tänka med hjärnan & inte med ögonen först, sen kan ni komma och säga vadfan ni vill.
sen vill jag bara säga, att jag älskar mina vänner, ni vet vilka ni är. Utan er skulle jag aldrig klara av en dag.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: cornelia

deet kallas avensjuka.

älskar dig<3

2010-11-20 @ 00:26:22
URL: http://candevii.blogg.se/
Postat av: oscar

avundsjuka heter det..



<3

2010-11-20 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0