kvällen rocka!

drog te stallet en sväng efter skolan & tog insläppet.
sen vidare t ekhlmn & träffade issa, frida & ida (kk)
först så tog vi lite kort, dom kommer ikväll :)
sen åkte vi häst , hahahahah! sen stack frida, & vi andra tog bussen till jakobsdal,
träffade axel. & lite pinsamt sisådär när jag kissar i ett dike så kommer det en cykel!haha
hon hann inte se i think? anywaaay.. sen stack vi till en lekpark, låg på marken o shit. skrek o hade oss.
hahahaha veti fan? asså helt galna om man får säga dt själv ;)
sen alla fall åkte jag t ekholmen igen, & sitter hos pappi nu. ska hämte grejer & sedan cykla till mamma. FYFAN va kallt det är. ngt positivt är ju att min statistik går uppåt! tackar gud för dt. ngt vettigt gör han ju iaf.
aja , THAT'S LIFE .. skoja! fan va rolig jag är? nae va..
puss på er. BTW: mitt huvud dunkar som jag vet inte vad :( eller jo (i) som remixerna på alla east fms låtar, fast dubbelt så mkt. hmm .. känn kännslan förfan! ae. jag ska inte tycka synd om mig själv nu! ska tänka på lille cornelia som sitter hemma efter en örons operation. puss på dig! & på er alla andra :D
bild på måns zelmerlöv eller vafan han heter för att:
jo.. så här är det. vi hade svenska idag, & jobbade med nått, & då blev jag trött som alltid då, och då kan jag garva ganska lätt, & just då sitter olexander & anton och pratar om presidenter, hahahahah sen så rabblar dom upp massa namn & anton ba från ingenstans: måns zermelöv. & han va banne mig seriös?
hahaha jag fick största ryck o bara garva. fast dt va inte kul? eller det va kul men inte nu.
ae fan. dt gjorde dagen!
sen blev inte min lärare så glad på mig i matten , för när alla är tysta så kom jag o tänka på det, så då börjar jag asgarva igen.. hhee(6) 7D asso, lite för bra!
so long suckers

Kommentarer
Postat av: cornelia

bra att någon tänker på mig ;d

2010-11-08 @ 23:22:18
URL: http://candevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0