Jag Vill Göra Allt För Dig

har laddat upp massa bilder från 6, 5, 4, o andra klasser vi gick i på facebook hahah fan va minnen.
Sofia Broman @ facebook

kunde inte röra mig i sängen inatt & så.. hade så jävla ont i magen.... & huvudvärk.. inte bra :(
därför är jag hemma. men när klockan ringde tog jag tablett & gick o la mig igen :D
stackars frida som är ensam i skolan :(
puss på dig! men nu väntar jag på pauline sen ska vi t stallet :D
asså fucking snöö :(:( Jag vill ha sommar, så man bara kan gå ut halvnaken o steka i solen? :o
inte sätta på sig vantar o skit .. :( uusch.. värme ska vi ha! känns som det va igår jag, alexandra, & fredrika va o bada och hade smält choklad & jordgubbar. faan va mysigt! :)
aja... så är världen ^^ nu ska jag ta o äta något som jag gjorde för 5 minuter sen.. men pussss på er!
en bild baara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0