jag har inte en jävla aning om vad fan jag håller på med~'

Jag ska t toppen & längre än dt.
shena babes:*
har nyss käkat pommes som min söta bror fixa t mig. så söt :)
& kollat på så mycket bättre med pappis.
va ute förut med lovisa hagve, mickis kågered, izabelle olsson & ida asperud (k)
mycket roligt! bilder lär säkert komma :D<3
men nu sittter jag o drogar musik.. efter att ha kollat på "så mycket bättre" så är jag fast vi petter. han är ju för söt ^^ men nu måste jag kissa. hejdå era korvar!
nån bild baaaa

Kommentarer
Postat av: stina

2010-11-07 @ 16:19:59
Postat av: stina

oj..haha



var visst inte den ända som fasta för petter ;)<3

2010-11-07 @ 16:20:44
URL: http://stinaaaj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0