if you try to hold me back I might explode

stan va klockren! träffade först emelie, vi gick omkring tills frida kom, sen kom emilia :D
fett läskig tant på trädgårdstorget :o
haha & så sprutade vi ner oss med 10 kg parfym på kicks ^^
älskar er tjejer! sen skulle frida o emelie dra. jag & emilia gick omkring lite, sa hej till mikaela & sofia, alex & oscar :) sen träffade vi micke, berraaaahhh , aya & sofie. men när emilia drog va jag med dom en stund. sen åkte dom & jag gick o träffa julia & becca, :* härliga tjejer :D
sen åkte jag hem & ska snart träffa olivia. måste snacka om allt.
puss

Kommentarer
Postat av: jackie<3

är det säkert att man vinner en iphone? :O<33

2010-11-04 @ 15:39:13
URL: http://pinkcurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0