dålig uppdatering

hejhej. har inte skrivit så jag göre nu :)
igår alla fall red jag ut med olivia & jag ramla av i skrivv och slog i röven i en stubbe. hahahahah faaiiil.:)
sen åkte jag hem & duschade & åkte t emma, sen drog vi till nånstans & kollade på skolk innebbandyn , eller aaa "kollade"
men träffasde några roliga & gArvade sönder åt en viss person hahahahhh. fuulast ;o
sen alla fall så åkte jag emma & mickis t mickis & packade hennes grejer, åkte t emma , och fixa oss. krusade hela mittt hår & jag ser ut som ett troll / uteliggare ^^
sen drog vi t ekhlmn, & träffade oscar & robban, köpte godis för 108 kronor & sen va ute o prata oså, sen cyklade vi t emma. vi satte på oss bikini & gick ut on sprang på gatan klockan 12 elr ngt. :D
sen skulle vi busringa till oscar & robban, och jag låtsades sälja kondomer sen sa jag ba: vad heter du? oscar ba: anders holmgren. vi blev knäpptysta & kollade på varan. eller ah alla fall jag och emma. mickis satt o skratta lite.
jag ba´: eeeeeeeh.. efternamn? han ba: holmgren. jag ba: EMMA VI HAR RINGT FEL! och så la vi på hahaha.
mickis ba: IIIDIOTER DET VA JU OSCAR! hahh. aaaa fail elr vad.
sen ringde vi igen o ba: det va inte vi som ringde. yttligared mer fail.;)
sedan somna vi i sängen klockan 3 :D
 
idag vaknade vid 12 & åt frukost. emmas goda idé att göra egen oboy? hmm..
hon smälte mjölkchoklad & hällde i mjölk , det smakade bajs. testa aaaldrig :)
snart kommer lovisa, mickis kompis & ida & kanske issa & så ska vi sätta på oss annsiktsmask & mysa i jaccutzin :D
så det kommer nog massa bilder! feeett mysigt asså! puss


just nu. gulligt asso :D



igår när vi krusade håret o grejer (;



Kommentarer
Postat av: anders holmgren/ Oscar... <3

HAHAHAH KungN* ;)<33

2010-11-05 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0