ända gången jag backar är när jag tar satts

har fan aldrig känt kännslan. aldrig mått värre.
fast ändå. Jag tänker tillbaka på tiden vi hade.
alla stunder & alla minnen. Då jag var som lyckligast, när du va där.
du va min ängel , mitt allt. jag kunde göra allt för dig.
men jag ska aldrig sluta hoppas, för jag tror på mirakel.
Mitt hjärta slår för dig. Men om du inte är där, då slår inte mitt hjärta.
Du fick mig tro på ödet, & jag kan inte göra annat än att säga att jag älskar dig.
men det är lättare att säga det en att göra det.
varje gång jag ser dig, känner jag kärleken. Men det finns inget jag kan göra.
men vad som än händer, slår mitt hjärta för dig.
texten har inget med bilden o göra.
Men fyfan... vad jag saknar oss, särklass, i klass 6a.
Då-Nu-FörAlltid  bästavänner. älskar er till 100!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0