segt bloggande..

men har ju haft fuullt upp!
helgen va heelt awesome! tack t alla som gjorde den guldvärd!
i fredags så slutade jag 10 i 1 & sen stack jag hem & sedan t blästadskolan och mötte matilda, sen hem t mig, hämta saker, sen stan, donken & satte oss och åt och vänta tills ida & jullia slutade, sen t ida där vi mötte elina , ida, så gick vi t ida & fixa lite, valde kläder, & chilla, sen gick jag o matilda & köpte pizza o mötte julia (:
sen sminka vi oss, o greja & sedan drog t mohombi! segt i början & sjuukt kul när vi dansa som fan :DD
men hände ju några saker som egentligen inte skulle, *hehehe*
& mina vita strumpor va röda & blodiga efter att ha dansat som idiot i klackskor :(((((
alla fall, sen åkte vi till julia efter, & sov där, nästa dag drog alla t stan sen gick jag o matilda och va med fedde, :)
alltid kul med er babes, ;* vi typ va på donken o tog de lugnt, sen hem t matilda, dampa lite & sova, :)
idag tog jag och fedde bussen & sen kom pappa o hämta mig så nu är jag här & ska duscha nu & sminka mig, kanske träffa emmy & sen stallmöte. bilder kommer senare.
& igen, tack t alla som gjorde helgen guldväärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0