im not ready to make it nice

den här låten väcker sjukt mycket minnen.
saker jag hade glömt, alla minnen när man va liten.
det är som ett hål i hjärtat & varje dag blir det större.
jag hade nog det perfekta livet, men varje jävla dag, blir allt sämre.
jag önskar jag va liten igen, jag mådde så jävla bra.
jag hatar att va stor & jag hatar mig själv & min fucking kropp & utseénde.
inte för dt har med saken att göra men..
när man va liten existerade inte det, man levde bara livet, & nu?
nu vet jag inte vem jag är ens.
somsagt, låten får mig tänka..

Kommentarer
Postat av: isabelle

finns alltid för dig gumman, du är så jävla bäst, älskar dig sofia, <3

2010-12-12 @ 10:46:47
URL: http://iisabeelleolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0