hemma & trött

kom hem förut, åkte t erica efter skolan med jennifer & millan HAHA vi busa lite kan inte skriva här,
& sen fixa vi oss t julavslutningen, locka hela mitt håt, bild kommer.
en jävla fågel i aulan? men alla skrek som värsta barnungar, asso hur gammla är ni?-.-' aaaaja, sen tog vi bussen hem & nu är jag förbaaaaskat trött eftersom jag inte fick sova så mycket hos emmy,HE-HE undra varför.. ;)
klockan 12 så ba, "NU ÄR KLOCKAN 8" "vaakna!!" herregud..
sen rulla hon på mig, sen gick jag o la mig där nere, då kommer hon ner, då går jag upp då kommer hon, så håller det på så i nån timma, haha skitunge.. :)
aja vi fick alla fall dansa idag & baka peppakakor HAHA fan va pinsamt det va o dansa, jag dööör.
Såklart skulle jag frida & cornelia visa oxå.. ?! aja.. nu ska jag sova, är trött som jag vet inte vad.. puss & godnatt(k)
jag vet att ni hatar att älska mig :DD
OCH VARFÖR FÖRSVINNER MIN FUCKING SNEKNULLADE UPPLADDNINGSLADD HELA TIDEN?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DAAAAMP. NU FÅR NI INGA BILDER.

Kommentarer
Postat av: emmy :)

hahahah. dte var ju jätte kul!!

saknar dej redan, ses imorgon ;) <3

2010-12-21 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0