give it to me baby like bom bom bom

HAHA jäätte bra!
nene.. kom nyss hem, matilda kom t skolan först runt 3 & igår skulle vi sluta 4 men fick sluta 2 för elevensval togs bort för våran lärare va sjuk & idag skulle vi ha matte & våran lärare va 25 minuter sen, så vi hade bara 15 :D:D
whaaatever.. sen åkte jag och matilda hem t mig, efter 100 år med buss..
fixa oss lite & hämta penger, stack t stan & köpte pepparkaksdeg hahahahah! chips& småttogott ;;
sen t donken & köpa milkshake, haha jag är inte fet nejnej:)
sen kom jesper &  vi satt o snacka o så, sen gick vi nån stans och jag o matilda lala omkring, åkte på nån jävla gunga & ramla i snön HAHA  fail..
träffade även tea baabe (L)
sen hem typ :)
värsta läskiga killen på busen trodde jag skulle DÖ :o
alla faaall, ska sova nu, trött så jag tror jag dö & spyr snart.. -.-
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0