dag 6: min bästavän

jag har många vänner som betyder sjukt mkt för mig,
en av dom är olivia buckard, vi små tjaffsar ibland men vi har aldrig bråkat helt, haha minnena med henne är klockrena.
till henne kan jag  säga allt, hon lyssnar jämt, & hon förstår bättre en nån annan, hon är bara så himla bra.
jag litar verkligen på henne & säger allt, för jag vet att hon alltid står kvar & alltid lyssnar & förstår.

Emmy Samuelsson är en vän också jag inte skulle vilja förlora, henne har jag nog kännt längst, vi va jämt förut, dela allt med varan & va som systrar. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne, hon fanns alltid där, men med tiden förändras man, hittar nya vägar & nya vänner, vi båda två är olika personer & vi är nästan aldrig, vilket är väldigt synd. För jag saknar oss & våra minnen. Jag kommer ihåg första gången vi verkligen bråka, det kändes som det fattades en bit i hjärtat. Jag kunde verkligen inte le utan henne, & det va när vi va som tajtas. Jag förökte men jag kunde inte, det va emmy, min emmy jag ville vara med. men vad som än händer är hon fortfarande emmy som engång vart den jag älskar mest, & det gör jag nu med även om jag är väldigt dålig ibland.


emmy samuelsson <3


olivia buckard <3

Kommentarer
Postat av: johanna

kan du skriva vilka mer dina bästa kompisar är?

2010-12-18 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0