dag 2: mina föräldrar

mina föräldrar heter anette nyberg & jörgen broman.
från första början bodde dom tillsammans & då hette mamma lundh i efternamn, men dom skiljdes när jag va 3.
innan det bodde vi i ett stort rött hus i hjulsbro, där jag har många vänner.
båda är 40 år, he-he..
mamma är barnmorska, och älskar djur, min pappa jobbar på ikea har eget företag då han sätter upp kök & är med i ett band då han är trummis, även spelar in egna lådar i sin studio. va med i tidningen några veckor sen HHAHA.
jag vene vad jag ska skriva mer, eller jo, dom är sååååhäääääääääääääär olika man kan bli så fatttar inte hur dom kunde bli tillsammans från första början?
även om jag hatar dom ibland skulle jag aldrig byta ut dom. jag älskar mina föräldrar mest:)
mamma & jag som liten. aaw
pappa, haha har ingenn bild.
ser ni? såhääär olika.. fast ingenting vad de är i verklighet..

Kommentarer
Postat av: LOVISA

jag känner igen din pappa... haha ;) <3

2010-12-14 @ 15:15:33
URL: http://liindstromarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0